Manuál pro převzetí zásilek
Převzetí zboží od přepravní společnosti
Převzetí zboží od přepravní společnosti je nutné věnovat velkou pozornost.
1. zboží je předáno v pořádku - nepoškozený karton, nepoškozené zboží -
- do přepravního listu potvrdíte svým podpisem a datem převzetí "převzal bez výhrad".
2. zboží je předáváno v poškozeném obalu (promáčkliny na kartonu atd.)
- požádáte řidiče, zda můžete zboží rozbalit a zkontrolovat - pokud vám to povolí a po rozbalení
zjistíte nepoškozený výrobek (zkontrolujte i vnitřní část např.chladničky) - tak potvrdíte
řidiči v přepravním listu převzetí.
Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, pak je velice nutné napsat do přepravního
listu - v místě, kde potvrzujete převzetí: "Nepřevzato z důvodu - pod poškozeným obalem
poškozený výrobek"! Zápis tímto způsobem je velice nutný! - a zavoláte na tel.linku +420 326 991 512, že jste odmítly převzít poškozené zboží a chcete poslat nové.
3. zboží je předáváno v poškozeném obalu a řidič vám nepovolí zboží rozbalit.
Pak je nutné do přepravního listu napsat: "Převzato s výhradou - poškozený obal".
Pokud pak po rozbalení zjistíte poškození výrobku, je nutné domluvit se s prodejcem, zda si zboží ponecháte a chcete poskytnout slevu - pak je nutné doložit
níže uvedené fotografie v bodu 4, nebo zda chcete, aby si přepravní společnost poškozené zboží
odvezla a vám bylo posláno nové.
4. karton na zboží byl poškozen tak malým způsobem, že bylo možné si při převzetí poškození kartonu nevšimnout - zboží jste proto převzali a potvrdili převzetí bez výhrad.
V tomto případě je možné do 2 pracovních dnů reklamovat tzv. skrytou vadu.
Pro reklamaci "skryté vady" u přepravní služby je nutné doložit několik přesných fotografií:
1. fotku celého výrobku
2. fotku poškozeného místa
3. fotku obalu v místě poškození – VELMI DŮLEŽITÉ – nejlépe postavit
karton vedle výrobku a přesně tak jak je zabalená (front – atd.), aby bylo
zřejmé, že poškození kartonu bylo tak malé, že se dalo při přebírání přehlédnout!
Pokud je obal při přebírání zjevně poškozen a přesto bylo podepsáno „převzal bez výhrad“,
tak pak toto poškození nelze reklamovat!
4. Fotku obalu – etiketu od výrobce s označením modelu
5. fotku štítku přepravní služby na níž je patrné číslo přepravy
6. fotku kartonu na níž jsou na kartonu přepravní značky: neklopit, křehké atd. – je to na každém
kartonu - značky v řadě.
7. fotku vnitřních částí obalu: igelit, vnitřní polystyrenová výplň (před dveřmi), vnitřní kartony -
stačí, když toto položíte na zem a vyfotíte.
Tyto fotky je nutné doložit pro reklamaci !
5. V jiných případech je nutné před stvrzením převzetí kontaktovat společnost Smartelektro.cz na tel.čísle +420 326991512, +420 733417010
Pokud při přebírání zboží od přepravních společností nedodržíte tyto základní postupy, tak pak následná reklamace nemůže být uznána.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.