Doprava a její ceny
Doprava zboží k zákazníkovi
Společnost Smartelektro.cz (dodavatel) zajistí dopravu zboží na místo určené kupujícím (dodací adresa) obvykle do druhého dne od expedice.
Zboží přivezeme kamkoliv.
Zboží balíme do pevných krabic, bublinkové folie či obalového materiálu tak, aby přišlo zákazníkovi v naprostém pořádku a nemohlo dojít během přepravy k poškození. Nabízíme několik druhů předání či dopravy zboží k zákazníkovi.
Osobní odběr
Kdo preferuje osobní odběr zboží, může využít naši prodejnu Smartelektro.cz, Masarykova 234, 250 88 Čelákovice.
Než se vydáte vyzvednout objednané zboží, vyčkejte na potvrzení objednávky e-mailem nebo na telefon prostřednictvím SMS. Jakmile obdržíte email nebo SMS, budete mít jistotu, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.
Osobní odběr je zcela zdarma. Máte možnost zkontrolovat zboží přímo v prodejně s pomocí našeho personálu. Platbu můžete provést hotově nebo platební kartou..
Nabízíme též prodej na splátky za výhodných podmínek.
Na prodejně je zboží pro Vás připraveno po dobu 5 následujících dní. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do prodeje.
Přepravní služba DPD (do 30kg)
Zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou.
případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o
doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín nevyhovuje, můžete jej změnit podle pokynů v SMS. Zákaznický servis DPD můžete kontaktovat na telefonním čísle 841 700 700.
Převzetí zásilky: Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky žádáme o nahlášení této události nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky na zákaznickou linku Smartelektro.cz na telefonu 326 991 512 nebo na e-mail info@smartelektro.cz, kde vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.
Cena přepravy prostřednictvím DPD : od 69 Kč s DPH
DPD Parcelshop - cena od 69 Kč
Služba DPD ParcelShop umožňuje přepravu zásilek do jednoho z výdejních míst v České republice.
Výdejní místa budou Vám nabídnuta v objednávkovém procesu. Před vyzvednutím vyčkejte na potvrzující zprávu z výdejního místa.
Reklamace zásilky
Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že: Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný. • V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený. Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 24 hodin kontaktujte přímo nás, abychom okamžitě mohli řešit reklamaci. (nejpozději do dvou dnů musíme reklamaci oznámit DPD). K reklamaci kromě popisu je třeba zaslat fotodokumentaci nepoškozeného obalu a poškozeného obsahu zásilky.
Česká pošta - Balík do ruky
Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Obáváte se, že nebudete k zastižení, když vám pošťák zazvoní u dveří? Nyní už nemusíte. Česká pošta právě pro tyto případy představila novou webovou aplikaci Změna doručení online, která zákazníkům usnadní vyzvedávání zboží zakoupeného přes internet, ale i všech dalších balíků, které vám přijdou.
Adresát balíku se prostřednictvím SMS nebo e-mailového avíza dozví, kdy a kam mu je doručována jeho zásilka. V případě, že by mu lépe vyhovoval např. jiný den doručení, nebo preferuje uložení zásilky přímo na některé z 2800 pošt, může proklikem přímo z avíza nebo na stránkách www.postaonline.cz vstoupit do aplikace Změna doručení online, a jednoduše zde provést požadovanou změnu
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte!
V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku České pošty. Reklamaci osobně vyřídíte s kompetentním pracovníkem na pobočce. Toto je jediný možný způsob řešení dle obchodních podmínek České pošty. Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.
Cena přepravy prostřednictvím České pošty je: od 59 Kč s DPH nebo 1 Kč u vybraného zboží
Česká pošta - Balík na poštu - odběr na Vámi zvolené poště
bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Sami si zvolíte jednu z více než 2600 pošt, kde si chcete Váš Balík Na poštu vyzvednout,
Česká pošta garantuje přepravu a uložení balíku na zvolenou poštu následující den po podání pro všechny Balíky Na poštu podané do 15 hodin,
balík si můžete vyzvednout následující pracovní den již od 12. resp. 15. hodiny,
Česká pošta Vám elektronicky oznámí příchod balíku již v den podání,
Udaná cena resp. pojištěná hodnota balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby.
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte!
V případě, že po převzetí zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku České pošty. Reklamaci osobně vyřídíte s kompetentním pracovníkem na pobočce. Toto je jediný možný způsob řešení dle obchodních podmínek České pošty. Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.
Cena přepravy prostřednictvím České pošty: od 59 Kč s DPH nebo 1 Kč u vybraného zboží
Česká pošta - Balíkovna
Balíkovny jsou výdejní místa, kde si můžete vyzvednout cenově nejdostupnější balík od České pošty. Balíkovny naleznete na poštách nebo u obchodních partnerů České pošty po celé České republice. Výdejní místo si zvolíte v průběhu vaší objednávky. Maximální hmotnost zásilky je 20 kg. Minimální rozměry 14 cm x 9 cm x 0,8 cm a maximální rozměry 70 cm x 50cm x 50 cm. Dodání obvykle následující pracovní den při objednávce do 11:00 hodin.
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte!
V případě, že po převzetí zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku České pošty. Reklamaci osobně vyřídíte s kompetentním pracovníkem na pobočce. Toto je jediný možný způsob řešení dle obchodních podmínek České pošty. Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.
Výdejní místo Heureka Point - Uloženka.cz - doručení již od 59 Kč
HeurekaPoint je síť profesionálních výdejních míst Uloženka.cz, která zajišťuje výdej Vámi zakoupeného zboží na svých pobočkách v České a Slovenské republice. Výdejní místo si zvolíte v průběhu vaší objednávky. Maximální hmotnost zásilky je 20 kg. Maximální velikost zásilky je 175 cm pro kterýkoli z rozměrů nabo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka (2x šířka + 2x výška + délka )
Všeobecné pokyny při reklamaci zásilky:
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad poznamenat tyto skutečnosti na přepravním listě. V případě poškození zboží při přepravě, kupující sepíše se zástupcem dopravce zápis o poškození zboží a o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) vyrozumí dodavatele (e-mailem, tel.). Při reklamaci služby České pošty lze uplatnit reklamaci pouze zákazníkem do následujícího pracovního dne po převzetí/doručení na dodací poště. Při osobním odběru zboží, kupující ověří úplnost dodávky při převzetí..
Možný způsob dopravy a výběr dopravní firmy Vám budou nabídnuty během objednávkového procesu u konkrétního druhu zboží.